FRIZON!!

Sitter vid mammas och pappas bord och äter frukost.. Jag har inte sovit överdrivet mycket inatt.. Det blir så när jag förväntar mig något.. Jag vet att det inte är bra att ha för stora förväntningar (förutom när det gäller Gud, då ska man förvänta sig!), Men när det handlar om en dag och man ska göra något så bör man inte förvänta sig för mycket så man blir besviken om det inte blir som man hade hoppats.. Men äsch, jag vet att denna dagen kommer bli kanonbra ändå! Jag ska snart gå ner till fyrkanten där jag och Lina ska bli upphämtade av Levi. Sen bär det av 20 mil snett uppåt i landet med solsken, härliga möten, konserter, gemenskap och en massa människor. Frizon för 11 året och det skulle blivit mitt 7e år. This is going to be a greeeat day!!
See ya!

Kommentarer
Postat av: andrea

fuuuusk ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback