Onsdagen

Härligt! Idag sov jag länge.. ända till 11  har itne hänt på jag vet inte hur länge.. Efter att inte gjort allt för mycket gick jag till kvantum där jag möttes upp av sandra (jag var 10 minuter för sen, snacka om att beräkna tid heeelt galet) hem bar det sen med två hyfsat tunga kassar.. man får ju gå en bit liksom (typ 15-20 minuter)
Efter att ha vart hemma en stund satte jag mig på cykel och cyklade mot vargön.. När jag kommit upp för den hemska långa och sega backe mötte jag tomas på cykeln, härligt andfådd och rödmosig var jag.. tomas hade solen i ansiktet och fåglar som kvittrade vid hans axel sa han senare när jag träffade honom (han svävade ut en massa mer han pratade om någon nyrakad gris också, fattade inte mycket då).
Det var i alla fall start dags för T.O.K. (tonår och konfirmation) Riktigt skoj eftersom skaran tonåringar har ökat med ca 400% sen förra året.. det var väl kanke en 20-25 tonåringar =)  Det blev 5 kamp med 4 grenar och 5 poäng max på varje gren därav femkamp, enligt Alfred.
Till femkampen skulle jag även hem och hämta pastorns gamla audi. Johan satte press på mig så jag fick springa en liten bit. Väl hemma hos dem hjälpte åsa mig att starta bilen, och det vill jag säga var VÄLDIGT behövligt. För det hade jag nog inte klarat själv, det var den mest jobbiga bil jag någonsin kört! Som hon uttryckte sig, "det är som att köra ett skepp" hmm härligt att höra precis innan man ger sig ut på vägen.. Haha efter femkamp tacos och en underbar andakt.. tog jag, samuel, henrik och salva våra underbart skapade ben och gick mot vänersborg.. riktigt skönt med en promenad tillsammans med tre galna och härliga grabbar. Cyklade sen i ilfart till Tomas och Ingrid, en TIMMA försent, Ingrid undrade om jag hade snubblat över en älg, nae jag gick med killarna för att slippa den möka vägsträckan.. Hade en skön stund hemma hos dom också =D Tack för idag!!
I'm going to sleep
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback