TRÖÖÖÖÖTT

Jag är så hiiimla trött! Har jobbat hela helgen.. delad tur både igår och idag.. är bara hemma på lite rast.. börjar om två timmar igen.. och jobba imorrn bitti igen.. sen en dag ledigt!!
Igår var jag hos mor och far på rasten och firade Annika med god mat och tårta. Jag fick även en för tidig födelsedagspresent av henne och min morbror som är hennes man. Två knivar!! helt underbart bra och snygga är dom också.. så nu ska lagas mat med riktiga knivar istälet för knivar man måste såga med.
Efter att jag slutade igår åkte jag med mamma och pappa till trollhättan där fallens dagar håller på. Det blev bara en sväng eftersom jag började 6.45 imorse.Det öösregnade, väldigt tråkigt.. men det var trevligt att vara där en stund. Lyssnade på kulturskolans symfoniorkester som gästades av Pepperland och Uno Svenningson.
Back to work!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback