Mysdag!!

Syster och jag cyklade tillsammans hem till mig efter jobbet idag. Hon lagade god mat till oss och jag städade som en tok eftersom jag skulle få besök senare på kvällen. Syster och jag hade väldigt trevligt..!
Emelie och Ingrid kom till mig och visade mig kommande arbete... det ska bli intressant må jag säga! kanske kommer ta ett tag att komma igång.. men då får det göra det..
en timma senare kom ingrids man och barn och även Henrik och Kristina Vi fikade och hade väldigt trevligt! Tobbe trillade in ungefär 1 timma och 15 minuter sen (som vanligt haha!!). Tack för en mysig kväll!
Nu går mitt huvud på högvarv. Jag funderar på allt jag vill göra med min lägenhet, vet knappt vilket projekt ja ska ta först.. men tror det blir att måla om vardagsrummet.. sen får man ta det som det kommer..
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback