Tjejen är såååå glad!!

Min dag började inte lysande.. När jag kom till jobbet blev jag grinig och det höll i sig ett par tre timmar.. Orsaken var egentligen löjliga saker som oordning i köket och saker på fel plats typ, men får jag skylla på att jag är trött   slutet av veckan?? Sen viskade min chef en sak till mig och jag blev strålande glad.. sen har dagen varit väldigt fnissig och smått flummig på ett roligt sätt.. Jag och en äldre kvinna av undersköterskorna började skratta av någon anledning sen skrattade vi så fort vi såg varandra.. Det smittade av sig haha!
Jag fick förfrågan om att arbeta i helgen också så jag ska upp imorrn också och jobba.. kvanificerad övertid.. det kommer blir lite fetare i plånboken nästa månad vilket kan behövas..
Efter jobbet hämtade jag min syster och vi har haft en systerkväll på överby och köpt de sista julklapparna.. bara hennes klapp kvar som jag ska införskaffa på tisdag.. Vi har haft det riktigt kul! Saknar henne eftersom jag inte får träffa henne så mycket som tidigare..
Men nu är det dags att sova.. blir ju jobb imorrn igen..
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback