Kvällsfilosofi

Under dagen har jag suttit med ett skolarbete och en tanke slog mig, ett problem! Jag vet inte riktigt hur jag ska tackla mitt moderna problem.. Jag vet, jag är grymt bra på att väcka förväntningar till skyarna för att de sedan ska raseras till en löjlig sak.
Anyway, mitt problem handlar om hur man använder studieverktyg i form av appar i fotnoter och källförteckning. Det är så bekvämt och bra att kunna ha tillgång till konkordanser, bibelkommentarer, olika översättningar m.m. Via appar. Men hur visar jag vart jag hittade det? "jo men jag använde mig av Appen (ex!) firewarrior" eh, jaha.....

Detta moderniserande och tillgängligheten har vissa svårigheter i uppsatsskrivningar.. Är det ens accepterat och tillåtet?
Jag får väl helt enkelt lyfta frågan till högra distanser..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback