Tagga sommar... eh, ja!

Min kropp lyder mig inte helt, den mår bra sen mår den mindre bra. Men jag har laddat under dagen (genom att läsa Old Testament Theology) så ska testa att gå till skolan imorgon, en viktig dag med viktiga lektioner. I värsta fall får jag gå hem och ta del av lektionen på annat sätt, what to do? Har precis haft skypemöte inför sommarens New Wine konferens, det börjar närma sig! Eller egentligen är det ett tag kvar men mycket som ska falla på plats. Själv ska jag testa mina gåvor som administratör, imorgon börjar det då slussen för anmälningarna öppnas. Missa inte sommarens konferens! Vill du veta mer? Surfa runt på YouTube och även New Wines hemsida som finns på svenska. Det är dags att krypa till kojs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback