Pysseldag

Jag gillar måndagar.. Denna dagen har jag vigt åt ledighet och pyssling i hemmet! Men det kan också bli så att jag gör ett undantag för denna dag. Jag fick färdigt en uppgift i helgen som skickades in. Jag har dock en kvar som jag ha färdigt innan vårens kurser drar igång på riktigt. I övrigt tänkte jag ta och fylla frysen genom att baka bröd. Det är oerhört tråkigt med "köbebrö". Nybakt bröd sitter fint i kistan (magen). Jag ska också ta och kika förbi sacondhand och försöka hitta ett nattduksbord, det är lite mer praktiskt än den lilla pallen jag har nu! Gjorde mig även ett riktigt fynd på myrornas idag, jag gillar sånt. Jag menar att hitta sånt man tänkt köpa, lägre pris och bara att rusta upp det som man själv vill ha det. Det jag hittade va i alla fall en kandelaber. Den pryder just nu min öppna spis så fint. Det är nog dags att sätta igång med bakningen nu.. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback