Från noll till hundra

Konstigt hur fort det kan vända egentligen. Imorse gick det inte att hålla ögonen öppna, kroppen värkte och jag var helt frusen. Nu har jag ändrat om en del i lägenheten och tehyllan är uppspikad! Mycket nöjd med resultatet måste jag säga, även mina två kombos verkar väldigt nöjda. Dock är vi överens om att tehyllan är för liten alltså ger vi oss ut på marknaden efter en till.

Både tehyllan och nattduksbordet vann jag på tradera. Som jag tidigare nämnt tycker ja det är roligt och bra att köpa möbler och sånt i andra hand eftersom man kan göra om det precis som man själv vill ha det, det är ofta mycket billigt och pengarna går till ett bra ändamål. När det gäller tradera kan jag väl inte påstå att pengarna går till någon bra organisation eller verksamhet, men det får gå.. Så här ser det ut i alla fall. Dock ska nattduksborden få sig en makeover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback