La familia

Jag har kommit fram till att det oftast är på måndagar jag bloggar, i brist på annat att göra? Nej absolut inte, jag har allt saker att göra dessa dagar. Det borde finnas någon annan ointressant anledning till detta..

Jag har under de senaste dagarna förstått mer vikten av familjen. Jag har pratat mycket med mor, far och syster vid olika tillfällen. Det finns inget som berör mig på samma sätt som familjen och dess band. Det är så sjukt intressant egentligen hur man kan bli så lika varandra, det gör att man har en helt annan förståelse en vad någon annan kan ha. Vissa saker påverkas ju såklart av miljön i familjen men mycket är ju också arvsanlag. Ja, jag värderar min familj högt, finns ingen som som kan ta den platsen om dom har.
Jag ska inte skriva mer om detta, jag blir så sentimental =)

Jag ska traska iväg och ta en kaffe med Ellen nu istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback