Life on Östermalm

Wow, det går långt mellan gångerna nu. Livet rullar på men inte för snabbt (även om det hade vart skönt med några extra timmar). Jag och min vän har kommit riktigt bra i ordning i lägenheten, vi stormtrivs! Saker och ting faller på plats, tjejig och mysig inredning. Det är härligt att kunna gå till skolan istället för att ta tunnelbanan och det blir en bra promenad! Oftast också i sällskap vilket gör det roligare att gå. Just nu bubblar mitt inre av glädje (vilket jag gjort de senaste veckorna, sen jag var i vargön och sist skrev). så mycket jag är tacksam över och bönesvar!! Jag är helt fascinerad! Ett litet litet jobb har jag också fått, det bär tillbaka till den gamla skolan (Betel) för att leda en samtalsgrupp. Vaddå underbart att få syssla med sånt jag verkligen tycker om att göra! Leda samtal, men kanske viktigast lyssna.

Jag kan inte riktigt skriva allt som hänt. Istället offer jag upp en liten glimt av lägenheten (min lilla sovhörna som dock fortfarande är under konstruktion..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback