Sommar när den är som bäst

Hjälp, jag är verkligen sämst på att uppdatera.. sist va jag sjuk, det tog 4 veckor innan jag blev av med infektionen. Alltså fyra veckor av vila, träffade lite vänner men försökte ta det så lugnt som möjligt. Det var inte mycket som orkades med heller. Men nu sitter jag här i mors och fars kök med en kladdkaka i ugnen och väntar på mannen min. Han kommer först om ett par timmar. Jag njuter av att vara ledig. Det är verkligen helt fantastiskt skönt. Har dock lite studier att ta tag i och fick gjort ett par uppgifter idag. Tänkte dock ta och sätta mig i solen nu och läsa.
Vad har sommaren bestått mer av än sjukdom? Det var New Wine konferens! Helt otroligt vad bra det var. Jag älskar att se ungdomar växa och ta nya steg med Gud. Wow, det hände verkligen mycket under den vecka som det ägde rum. Ska bli riktigt intressant att se hur nästa läger ser ut, Chili, som är om tre veckor.
Annars spenderar jag min lediga tid tillsammans med vänner och familj, har vart på kusten ett par gånger och njutit av havet och solen. Jag gör saker som jag vill och ger vila, bakning, umgänge, sol, natur, läsa, tvätta, pyssla och dona. Drömmer om en sommarstuga vid vattnet.. Ja det gör jag också..

Kommentarer
Postat av: Sara

Ååå låter som att du har det bra! Det gillas! Gött också att du blev pigg till konferensen. Funderade just på att börja med det gripande tematiska men insåg att det finns roligare saker att pyssla med en kväll som denna ;)



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback