Vemdalen

Jag är hemma igen efter några riktigt fina dagar i Vemdalen tillsammans med ca 100 sköna människor i åldrarna 19 upp till ca 35. Jag lyckades inte bli frisk, utan snarare sämre under dagarna så det blev ingen skidåkning för mig. Sov och laddade inför kvällarnas happenings. Lite spex och lära känna varandra grejer, afterski bandet, lovsången som va på andakterna osv. Men jag är inte ledsen för det, utan väldigt tacksam för det som vart.
Det va fantastiskt kul att köra med afterski bandet. Det östes på och bjöds på oss själva, och jag har ett litet blåmärke i handen på grund av intensivt tamburinspel. Sen va det dans halva natten lång (typ 1,5 timme). Fantastiska människor att umgås med, och det är ju inte minst lika viktigt att åka med ett bra bussbolag! Stor eloge till dem som körde oss och som fick njuta av gemenskapen också.
Det blir inte mycket mer skrivet än så, för nu ska det krypas ner i sängen och sova bort förkyldningen. Det är ändå värt ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback