Introduktion och nya studenter

Ja då kan jag nog vara lugn inför morgondagen. Under kvällens gång igår blev jag bättre och imorse när jag vaknade kände jag mig fit for fight. (Jag tror det berodde väldigt mycket på vänners böner, så ett enormt tack!)
Vi har introducerats in i den nya kursen och redan kastat oss in i första grupparbetet. Kyrkohistoria, sjukt intressant! Mer förståelse för saker och ting som hänt och lära sig av det också.
Jag måste säga att det va intressant att komma in i klassrummet idag när ett gäng rakade okända killar satt där. Studenter från uppsala som ska läsa med oss. Mycket kul, och klassen blev typ dubbelt så stor. En annan intressant sak, de har bara en tjej i klassen och resten killar. I vår klass är finns det 5 killar och resten tjejer. Bara en intressant observation och verkar som många av oss tänkte på det.
Anyway, sitt och förbereder mig inför stämrepet som jag ska ha snart, inför afterski på lördag. Galet kul!!
Sen blir det hem och packa och läsa lite kurslitteratur, kanske även hinna göra ena uppgiften?
Back to music, "When you are by my side I feel so excited....."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback