FINALLY!!

Jag har köpt skridskor!!!! Jajemän, efter dagens gudstjänst gick jag och tre vänner till vapiano och åt en riktigt god middag. Efter det skulle en av killarna kolla på en hjälm till skidresan så in på naturkompaniet bar det, och sedan iväg mot en annan affär. Precis då gick vi förbi stadium och jag frågade om vi inte kunde gå in och kolla om det fanns skridskor. Mycket riktigt jag hittade ett par! Så imorgon bär det av till slipning och sen ut och träna! Om jag är taggad?? Oja!
Hela dagen tillbringades i stan, med film, umgänge och skratt. It is good to be home! Och nu väntar en hel veckas ledighet.. (bortsett från lite plugg) Men först livemöte från passioncitychurch... om jag orkar hela får vi se.

Kommentarer
Postat av: Chril

Men lycka till med skridskoåkningen.... jag skulle vilja ha mina skridskor här också, men dom är hemma hos mor och far.



De får jag ordna till.



Ha en bra vecka nu =)

2011-01-03 @ 10:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback