Day 2

Dag två är över och jag måste säga att vi hade en riktigt riktigt rolig reflektion och redovisnings dag. Nervöst detta också, eftersom vi som sagt skulle redovisa i halvklass, blandat ettor och tvåor. Vi redovisade genom ett drama och hade mycket humor i vilket va otroligt kul, och jag lyckades för en gång skull hålla mig ganska bra för skratt (inte ofta det händer). Så intressant att reflektera över ett "case" och sätta in sånt vi lärt oss genom kurserna.
Dagen är slut och jag sover sista natten i Malmö. Tåget går hem till Stockholm imorgon bitti. Då blir det till att använda tiden väl på tåget. Plugg och plugga stämmor inför afterskin som är NÄSTA vecka. Tiden går verkligen fort.
Då är det dags att knyta sig, det va längesen jag la mig så här tidigt. Men känner att det är väl behövligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback