Day 1

Examinationsdag ett är över. Opponering och presentation av min ledarskapsteologi, det gick fint. Och jag va ju inte den ende som tyckte att det var nervöst och jobbigt. Kunde ju ta resten av klassen i hand där också kände jag. Det är väl ofta så med något man gör för första gången.
Kvällen har tillbringats hos en av mina lärare tillsammans med tjejerna i klassen, och killarna va hos en av de manliga lärarna. Det va en sjukt fin kväll med mat, umgänge och kvinnligt prat. Man behöver det utbytet tror jag.
Så nu är det bara att ladda för morgondagens omfattande gruppuppgift. Sen bär det hemåt igen tidigt på torsdag.

Kommentarer
Postat av: Chril

Kul att de blev bra, lite nervositet gör ju att man skärper till sig =J

Även om de inte är så kul precis då man står där.



Lycka till idag också, var välsignad =)

2011-01-19 @ 10:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback