Dagens gärning

Jag har hittat en mycket bra hemsida! Jag höll på att städa och omorganisera i mina skåp och hittade mina gamla mobiler. Såna saker som kan vara väldigt skönt att bli av med. Jag menar, vad ska jag med min ericsson z800i? typ första mobilen med videosamtal, helt onödigt eftersom den inte fungerar. Så jag sökte lite på internet och hittade envirofone. Du kan få pengar för din mobil om du skickar in den och beloppet varierar. Av beloppet kan du skänka en viss procent till rädda barnen, du väljer själv hur mycket. Hur bra är inte det?? Jag blir av med telefonerna och de återvinns/repareras = miljövänligt + att man kan ge pengar till rädda barnen = dubbelbra! Sannslöst bra måste jag bara säga. Tre flugor i en smäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback