Ny arbetsvecka

Tillbaka på kontoret tillsammans med det sköna teamet. Vilken välsignelse det är att jobba med bra människor! Kan man få det bättre? Svårt skulle jag nog vilja säga. Snart är det dags för lunch innan dess ska jag försöka få lite gjort, lite planering inför ungdomsdelen och även lite plugg borde hinnas med. Strukturera upp och se över när uppgifter och sånt ska vara inne. Känns som ett schema för våren skulle sitta väldigt fint. Det är en fördel om man har koll på saker som händer, ordning och reda är något med stort plus skulle jag nog gärna vilja säga också.

Kommentarer
Postat av: Emanuel

Du min länkade SALT kalender har du ju tillgång till om du vill! Peace out!

2011-02-01 @ 16:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback