När tanken slår en

Jag sitter i min soffa, där jag brukar tillbringa mina förmiddagar på måndag och fredag. Känner mig så uppfylld och lycklig, tacksam. Det finns så mycket jag glömmer att vara tacksam för ibland. Istället fokuseras det på saker som är mindre bra, som behövs jobbas på, saker jag kunde gjort bättre, saker jag inte borde gjort eller kanske borde gjort osv.
Det är rätt nice att få stanna upp och komma på sånt ibland, att påminnas om det.
Thank you, Thank you, Thank you
It's plain to see 
all that he's done for me
I thank you for everything
I live my life 
So I can let the world 
know that I am

Lord i'm thankful for my blessings
everything that you gave 
Times when danger was around me
My life lord you saved
Where would I be without your love
Where would I be without your grace
You didn't have to do it but I'm glad you did



Kommentarer
Postat av: hanna

tack!

2011-02-14 @ 12:18:28
Postat av: Chril

Jag håller med, ibland fastnar man på småsaker.



Skönt då man kan komma förbi det, hoppas du har haft en välsignad dag

2011-02-15 @ 21:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback