De sista dagarna

Helgen spenderades i stugan på landet, eller ska man kanske säga skogen? Jag kan inte minnas sist jag sov över där, mormor gjorde mig påminnd om det också. Mysigt var det i alla fall. Och ÄNTLIGEN fick jag plocka blåbär så att jag fick sätta en blåbärsdricka. Den står just nu i vatten och gottar till sig och är redo att tas imorgon. Spänd och nyfiken förväntan på hur det kommer bli. Annars märks det att det är sista veckan i den lilla rogivande byn, på lördag är det dags att fara tillbaka till Stockholm. Det ska bli intressant, och jag känner en förväntan växa sig starkare för att se vad som kommer hända under hösten. Sakerna jag samlat på mig under sommaren packas ner i lådor och ska flyttas upp när det blir tillgång till nya lägenheten (och när mor och far kan köra upp sakerna). Dock är inte köksmöblerna färdiga, stolarna. Jag får ge mig ut i garaget och måla ett lager till, hoppas det räcker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback