Let's GO

"Eh, hur ska jag hinna?" och "Hur ska jag klara det?". Det va mina första reaktioner idag när jag fick reda på inlämningsuppgifterna för Gamla testamentet. Det är mycket mer än bara att läsa och anteckna på lektionerna. (okej det har jag ändå fattat innan att det kommer vara uppgifter också). Men hmm.. Jag vet att det kommer gå bra, och att det kommer funka. Men jag har börjat inse att när det kommer till att utbilda sig så är det ett dygnet runt jobb. Inte nog med att det är plugg, det är praktik och en massa förberedelser också.
Samtidigt känner jag det att jag är på rätt plats. Det kommer gå bra, det gäller bara att prioritera plugget och köra på liksom. Det är ju samtidigt ett previlegie att få plugga och syssla med något sånt här. Så nu KÖR vi..
Bör läsa lite innan det är sovdags, upp och simma imorgon..

Kommentarer
Postat av: Marie

Hello, kolla gärna in min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback