bara en kortis

Och så gick det över en vecka innan man skrev igen..
Sitter just nu på kontoret i kyrkan och studerar egentligen. Men tog en liten paus. Det far en massa tankar genom huvudet på saker man ska ta tag i och bör reflektera över saker att skiva i ett arbete. Fast ibland är det svårt att komma på vad man ska skriva om, minnet är inte alltid så bra..
Lånar Philips skrivbord idag eftersom han inte är här, han har skönare stol också. Och jag har ingen "egen" arbetsplats än.. vi får väl se hur det blir det det.
Ute faller regnet. Kan tycka att det är mysigt när regndropparna slår mot fönstret. Om jag hade vart hemma så hade lägenheten vart full med levande ljus och jag hade kurat ner mig i soffan och en filt med en kopp the tillsammans med studielitteratur. Men där är jag inte än på några timmar..
Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Vilket privilegie det är att få syssla med det jag gör, plugga teologi och samtidigt göra praktik i en fantastisk församling och vara omgiven av fina människor.
arevoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback