Pannkakor och skratt

Här sitter jag och äter frukost, tiden på skolan börjar ta slut. Det känns lite märkligt lektion efter lektion slutar gå. Igår hade jag min sista pianolektion som exempel. Dagarna blir kortare och kortare i klassrummen. På ett sätt är det ju rätt skönt eftersom solen har letat sig fram ganska mycket de senaste veckorna, och då vill man ju gärna vara ute.. Jag ska snart traska iväg till skolan och ha kör, men först en kopp kaffe med vännerna på skolan.
Igår hade jag en sån där skön eftermiddag/kväll. Rebecca kom hit och vi åt smaskiga pannkakor (om jag får säga det själv) med fin fina godsaker på och vi pratade konstant. I alla fall Rebecca, haha. Så himla skönt man kan bara få lyssna och skratta tillsammans med henne. Inga pinsamma tystnader där inte ;)
Efter de fina timmarna med Rebecca var det soffläge som gällde med en bok i handen. Måste få slut på alla mina påbörjade böcker, det är inte likt mig att ha tre stycken att läsa i samtidigt!
Nu ska jag ta och äta upp här så jag kommer iväg. Ikväll är det rep för hela slanten och imorgon kommer älskade syster med fästman!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback