Det lider mot sitt slut

Det är verkligen såå konstigt att det bara är två dagar kvar i skolan nu.. TVÅ dagar! Vart sprang tiden iväg egentligen? Sen solen och värmen kom sa det bara bam och Betel är slut. Jag kan inte riktigt förstå faktiskt..
Men jag ser otroligt mycket fram emot hösten. Få sitta på kontoret i kyrkan med helt galna arbetskamrater och arbeta med det jag vill - nämligen ungdoms och musikarbete och plugga teologi!! Jag är taggad!
Gött också att det har ordnat sig med lägenhet, till hösten blir det att mova på sig till Huddinge, till en riktigt nice lägenhet med fina tjejor! Men jag måste ändå säga att det är lite tråkigt att flytta från min Emelie som jag bott nu med detta läsår. Det har varit väldigt fint Emelie, och lärorikt!
Det är bara några saker till som ska ordnas.. Min lägenhet ska säljas i Vänersborg, jobb behövs ordnas till hösten i Stockholm.. Ja lite sånna saker... Men det ordnar sig, vi lägger det i Guds händer..
FÖRST ska jag njuta av en sommar hemma i Vargön med mina kära föräldrar, syster och vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback