Påskprojekt

Hjälp, inte trodde jag att det skulle vara så jobbigt att dansa ter dagar i rad. Igår var jag så sjukt trött i kroppen att jag låg däckad på Emelies säng och höll på att somna. Det kändes som redig växtvärk. Och imorse när klockan ringde va jag så stel att jag sov en timma till och det tog ett tag att få kroppen smord så det inte gjorde så ont när man böjde sig ner. Kändes nästan som man var stelopererad eller något. Jag får nog se till att röra lite på mig mer än den korta dagliga promenaden till skolan eller tunnelbanan. Dans sal, här kommer jag!
Imorgon ska påskprojektet redovisas, Elsas grymma låt som skrivit på dessa dagar och dansen som jag gjort till. Riktigt kul ska det bli!
Nu ska jag snart iväg...
Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback