Dancing

Yes, då var man hemma sent ännu en kväll. Men vad gör det när man umgås med vänner och har mycket trevligt?
Dagen började nervöst inför andakten på skolan, men så är det ju alltid. Ibland måste man våga satsa annars ångrar man sig bara om man bangar. Det är något jag lärt mig genom åren (ja jag börjar ju änna bli lite gammal). Det var i alla fall grymt kul att snacka.
Efter andakten var det dags att börja arbetet, påskprojektet som vi har denna vecka. Elsa och jag samarbetar. Hon skriver en sång som jag sedan ska gestalta i dans. Åh det är fantastiskt att dansa. Har man rätt musik är det bara att röra på sig.
Elsa och jag har fått oss måånga goa skratt idag. Jag är nämligen inte skapad smidig utan är ganska klumpig och vääldigt ovig av mig. Så vissa rörelser och många stretchningar som gjorts idag har sett en aningen spännande ut. Därför har jag kommit fram till att jag kanske skulle börja tänja lite och dansa lite mer så man kan få upp smidigheten en aning. Jag kommer också ha rejäl träningsvärk imorgon, känner redan nu hur det sträcker lite här och där, i benen framför allt.
Eftermiddagen fortsatte hem mot killarna. Tillsammans med Fasica, Jessie och Philip bakades det muffins. Sjukt goda sådanna (och inte direkt kalorisnåla!). Kvällen avslutades med en Ace Ventura-film med grabbarna och Rebecca som va med en liten stund. Ännu en mycket fin dag och kväll.
Nu är det dags att sova, skulle gjort det för längesen egentligen..
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej.

Ville bara säga att jag tyckte att din andakt var jättebra! Tack för dina tankar! :)

Kram

//Ylva

Postat av: Ia

Precis som Ylva så vill ja säga att dina ord på andakten var jättebra, välbehövliga att höra. Du är bra!

/ Kram

2010-03-30 @ 09:36:12
URL: http://iafia-ia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback