And so we..

Man kan inte riktigt påstå att det är någon vidare lugn och ro hemma i tv-soffan den här veckan. (vår tv fungerar för övrigt inte så där har vi en anledning till). Det är verkligen full rulle. Igår hade vi möhippa för min älskade syster. Vi hade en väldigt rolig dag tillsammans, vi 18 tjejer. Jag hade tänkt ladda upp någon bild från dagen men det blir lite svårt just nu tyvärr.. Jag behöver sömn, imorgon kör vi det sista innan det smäller.
Det var så kul att se Eleonor på stan, där hon vågar bjuda på sig själv och försöka få med folk på saker (som dock va lite svårare). Och att se alla hennes vänner vara med och göra dagen till hennes.
Nu ska jag ta och krypa till kojs..
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback