I tankarnas tider

Det blir inte riktigt som man tänker sig, det blir kanske inte riktigt alltid som man vill.
Just nu känns det som att jag bara kommer jobba resten av sommaren som är kvar. Ända fram till Frizon startar. Fast riktigt så är det kanske inte? Jag har ju ändå lyckats göra en hel del nu när jag jobbat. Eller, vart utanför Vargön menar jag då.. Jag har ju vart i Gräfsnäs och firat midsommar och även vart ett par dagar på Hönö, det är inte illa!
EN sak kan jag säga i alla fall, det ska bli skönt att vara ledig en en dag, jobb imorgon men ledig måndag. Då ska jag få iväg min ansökan till SALT. Det ser lite ovisst ut ang utbildning till hösten.. Jag hoppas innerligt att det löser sig med SALT, jag vill inte skjuta upp mina studerarplaner ännu ett år. Det enda jag kan göra är att skicka ansökan och sedan lägga det i Guds händer.
Ojoj, sitter och kollar på matchen mellan Uruguay och Tyskland. Det är intensivt och det är spännande! Men nu gjorde Tyskland mål, HEJA URUGUAY!
Tillbaka till seriositeten. Nu ska jag inte sitta och oroa mig och bara tänka på jobb, och lite annat sånt där som kan fylla ens tankar. Dags att leva varje dag som om det vore en gåva. För så är det ju också, var dag är en gåva. Dags att behandla varje dag som det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback