Heldag med La familia

Efter att i sista sekund bestämt mig för att åka med familjen till kungälv och IKEA är jag nu precis hemkommen och heelt slut, seriöst jag somnade i bilen på väg hem!
Vi hittade inte musikaffären eller möbelaffären så vi hamnade utanför Göteborgs kex. Smart som jag är sa jag till familjen att vi lika gärna kunde passa på att gå in i deras pyttelilla butik och köpa på oss lite gott och i kassan fick vi en karta med vägbeskrivning till butikerna.
Stopp 1 Musikaffär - Jag letade som en tok efter ett Capo till min acke men det som fanns va lite väl dyrt. Så det blev istället plektrum och en behållare till plektrumen och ett rytmägg. Laddad inför höstens musicerande!
Stopp 2 Möbler - Syster och svåger letar dubbelsäng. Men utan någon större framgång, däremot fick de tips på hur de skulle veta om det va en bra säng. Känns den skön? Då är den antagligen bra!
Stopp 3 Ikea - dags att först fylla på kroppen med lite kalorier och energi. Gott med lunch och kaffe. Sedan börjades det kika runt. Det tog ett rejält stopp på sängavdelningen. Då tröttnade jag! Men jag försökte gå runt och kika lite och bli inspirerad själv. Jag längtar efter att köpa ett hus och inreda. Det är lite tråkigt med att bo på Tempus, man har bara ett rum och inte så mycket utrymme att inreda.. Så nu är jag full av idéer!  Give me soemthing to work with..
Nu är det sängläge och bok som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback