Grattis till mig?

Ett år äldre, i siffror. Ja det känns inte direkt som så.. vad är en ålder egentligen? Jag känner mig inte särskilt gammal, inte som 23 i alla fall. Fast det är inte så gammalt heller.. Inte förrän alla tjatar om att det är dags för en att träffa någon eller att man får se till att "skaffa" en pojkvän, giftasmogen ju! Det är inte så himla lätt som det låter..
I alla fall, jag har haft en mycket fin födelsedag. Vaknade 5.45 imorse och jobbade fram till 13. Mobilen har gått varm idag, och även facebook, detta fenomen.. efter jobbet bar det hem och hjälpa föräldrarna att städa och att göra iordning maten. På menyn stod det grillad chilikryddad fläskfilé ugnstekt potatis med en fräsch sallad och vitlöksåsk, makalöst gott! och till efterrätt frukt med vit choklad i ugn och glass. Hade en mycket trevlig kväll med familjen, morföräldrar och fam Lundgren. Tack för ett fint uppvaktande!!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Det är lättare än de låter ;)

Grattis igen (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback