Chanel No.5

Wow, jag har precis sett klart Coco Chanel. Vilken kvinna, vilken levnadshistoria. Jag blev helt fascinerad och inspirerad av henne. Ofta (på tok för ofta) tänker man "Nej, det där fixar inte jag" "Varför ska jag göra det där när någon är mycket bättre på det än mig?" "Ingen tycker om det jag gör, det är för mycket motgångar. Jag ger upp!" Tänk om Gabrielle hade gjort det. Då hade hon antagligen levt på gatan i total fattigdom. Men hon trodde på sig själv och kämpade och det gav sannerligen resultat!
Den kvinnan visste vad hon ville och hon jobbade mot strömmen.
Kan hon så kan jag
Kan hon så kan du
Kan jag så kan du
Kan du så kan jag

Kommentarer
Postat av: fasica

hon är grrrym

2010-07-24 @ 19:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback