Aktivitet

Jag förstår inte hur man kan ha så mycket skit!?
Jag har ägnat hela dagen åt att rensa i några av lådorna jag hade på vinden i min lägenhet. Pappa och jag åkte och tog ut hälften av sakerna som fanns där. Minst två lådor är nu bortrensade och fint staplade i ett förråd här hos mor och far. Syster håller också på att greja. Hon tar med sitt till Pite. Hon har ju stadgat sig med maken. Hennes saker åker ut och mina saker in hos föräldrarna igen. De längtar till jag gifter mig också och kan ta med sakerna då. Är dock helt slut, träningsvärk och ont i ryggen. Ajemän det är väl så det ska kännas?
Hepp dags att vila axlarna mot sängen och lägga huvudet på kudden.. men inte sova riiiktigt än

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback