Nature

Frusna fingrar och kalla tår
Blandad doft av diselolja och vedbrasa
Rosiga kinder och en kall näsa
Det har tillbringats ett par timmar vid en sjö. Det togs först en tur över ängar med skoter för att komma dit. Riktigt nice och skumpigt kan jag säga (jag och kusin Linus satt i vagnen bakom). Väl framme grillades det korv, dracks kaffe och njöt av vinterlandskapet. Vi iakttog ett par killar som sladdade runt på sjön med en bil. Jag kan säga att jag blev riiiktigt sugen på att fråga om jag fick köra eller hänga med. Men jag vågade inte riktigt.
Det var riktigt härligt att vara ute. På vägen tillbaka blev jag beordrad att köra en bit. Riktigt kul måste jag säga! Nästa års julklapp att önska sig kanske?? HAHA

Kommentarer
Postat av: Olivia

Fy vad härligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback