Lämnar nu Örebro

Sitter här ensam i  Klaras kollektiv. Klara är i skolan och de andra tjejerna är inte hemma heller. Om knappt en timme ska jag ta bussen till stationen för att sedan ta tåget hem till Stockholm igen. Jag är nervös, och jag förstår inte riktigt varför.. för att jag är rädda att missa bussen kanske? för att det ska bli något krångel på resan? För att jag är förväntansfull att komma hem, eller något annat?
Det ska i alla fall bli skönt att komma tillrätta i storstan igen. Ännu bättre blir det när skolan drar igång och man får träffa vännerna där igen!
Har haft några riktigt fina dagar här i Örebro, tack!
Det är dags att stänga av datorn och packa ner den i väskan och bege sig till station..
Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback