Friday is a dress-up-day

Gah, va långsam jag var imorse! Eller jag  hade vart i tid om det inte hade vart så att jag hade fått sms av Fasica som tyckte att vi skulle joina "friday is a tie-day" som grabbarna har (fast vi slår på klänning istället). så med andan i halsen och konkandes på packning till skolan kom jag tillslut fram. Alltid lika kul att stressa på morgonen, eller inte. Allt tack vare att man snoozar på toooook för länge.

Efter skolan kommer farbror och hämtar upp mig så bär det av mot Östervåla och umgås med mina kusiner och farbröder med respektive och farföräldrarna. Det ska bli fantastiskt kul. Och äntligen tas det tag i! Ska bli lie snöskoter också! wohow, se upp på vägarna ;) OCH det är handboll mot tyskland ikväll, TAGGA sverige!!

Någon har roat sig med att lägga ett kort på mig som bakgrundsbild här i datasalen på skolan. Vem är den skyldige!!?

Nu väntar en fin lunchdate med Olivia! =D


Kommentarer
Postat av: Olivia

Riktigt fin lunchdate. Jag tycker om dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback