Tripp trapp tripp trapp

En lång dag på skolan har flutit förbi då jag suttit och lyssnat på oppositioner. Själv är jag inte klar med arbetet och därför opponerade jag inte, däremot tänkte jag att det vore värt att lyssna så man får ett hum om hur man ska gå till väga när det är dags för mig.
Efter att ha bestämt mig (trodde jag) för att sätta mig på ett café med en kopp kaffe och plugg styrde mina fötter till tunnelbanan och kontoret istället. Ja ibland är jag bra lat, det är ju bara två tunnelbanestationer. Men så fick jag precis reda på mötet jag skulle på lite senare hade blivit inställt. Dags att ta sitt pick och pack och ta tuben hem kanske? Jag kommer inte få gjort något här ändå. Så då blir det konsert på Betel istället. Det blir kanonersch! Men först hem och ta en kopp kaffe, kanske en powernap också?
Aufwiedersen (eller hur det nu stavas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback