Nej se det snöar, nej se det snöar...

Ja, det är väl ingen som undgått snön i Sverige. Tror att hela landet är snötäckt. Inte illa att det kommer snö i år igen, om ett par veckor ska jag hem till mor och far där snön mäter ungefär 70cm. Det blir julfirande hemma i Vargön, och nyår får man se vart det blir, som vanligt. Kanske Stockholm, kanske Jönköping.
Snart är det jullov, det känns lyxigt, men lite plugg måste ändå göras.
Till helgen bär det av till Tärnsjö för att delta i en ungdomskonferens. Det ska bli spännande må jag säga, fattar inte att det redan är dags. Kändes som det va typ en månad sen Inga-lill och jag satt och pratade om det. Men icke! Det var fyra månader sedan! Slippa att köra hoppas jag på också. Inte alls sugen på det.
Kvällen ska spenderas på söder, mot Farbror Tobias och improvisationsteater.
Ska försöka få julfeeling också..

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jönköping helt klart ;)

2010-12-06 @ 17:24:51
Postat av: xiaoxin

Du vet att jag vill följa dej älskling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback