ingenting...

Måndag ljuva måndag. Jag har verkligen inte gjort något vettigt alls idag, tycka vad man vill om det (måndagarna är jag för det mesta alltid ledig på).
Jag vaknade sent, helt slut, och Emelie jagade med mig till vällingby för att lyssna på vänner som skulle lussa. Dock hade de precis slutat när vi kom in vilket va synd för det hade vart mycket fint att få njuta av ett luciatåg. Tidigare år har man själv deltagit, men inte i år. Och inget luciatåg fick man se heller.
Dagen fortsatte i långsam takt. Lagade faktiskt mat när jag kom hem och emelie och jag satt vid köksbordet och samtalade. Ett fint samtal, som det oftast brukar bli när vi pratar. Vad skulle jag göra utan henne, det har jag frågat mig många gånger? Vi hamnade sedan framför lite film med kaffe och lussebulle.
Min kära mor ringde och jag fick prata med både henne och pappa, ett uppmuntrande och fint samtal. Älskar verkligen mina föräldrar. Dom är så bra! Ska bli fint att åka hem och träffa dom om en vecka, OM EN VECKA! Det är galet vad tiden går fort, juletider och allt. Syster och svåger kommer hem då också vilket är fantastiskt fint. Man får passa på när man är utspridda i landet från norr till sydöst till sydväst.
Ska passa på att lägga mig tidigt idag. Imorgon är det back to work, på kontoret.
totalt ointressant att läsa kanske.. men mycket intressantare än detta blir det inte. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback