Somliga gå med trasiga skor, vissa går barfota

Det är nu när man kommer tillbaka till stan igen som man blir lite seg på att uppdatera..
Är det för att man inte orkar bry sig eller för att man lägger tiden på annat? En väldigt bra fråga..
Denna dag har verkligen vart full av mat på olika sätt och vis. Har gjort en matsedel fram till torsdag (eftersom jag då åker härifrån), vart och inhandlat maten som ska lagas och sedan lagat mat två gånger, lunch och middag, och även gjort scones! Det kommer bli så nu hedanefter, att det görs lunch och middag varje dag. Okej ibland blir det matlåda när man har bråttom och så. Men det är väl bara smart kan jag tycka.
Sconesen avnjöt jag tillsammans med två vänner, Elsa och Niklas, som kom hit en liten stund innan vi drog in till en uteklubb där Ella D'Oro skulle stå på Scen. Det var drag! Har sagt det tidigare och kommer säga det fler gånger, jag är STOLT över min kära vän och kombo!
Sen promenerade Fasica och jag mot tunnelbanan, barfota på kungsholmen.. Sensommar...
Fick en kommentar också "Men du är väl en sån där rockbrud" hmm njaaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback