Tisdag

Tog en grymt skön sovmorgon, 13 timmars sömn, vart kom det ifrån?
Fasica och jag tog en längre promenad när vi gick till skolan idag. Solen strålade och det var så varmt. Så när vi kom lagom till lunch satt vi för första gången ute och åt lunch på skolan. Lektionerna gick i ett idag, som de flesta andra tisdagar. Och det avslutades med ett grymt gospelrep, det är verkligen glädje i den musiken och vilka texter sen! ooh det ger mig gåshud =) Att stå i skolan om att gud det gillas!
Marcus och jag tog en promenad till brommaplan för att fylla på våra kylskåp lite efter det gångna lovet. Det hela resulterade i att det bakades bröd efter en varm och svettig promenad hem. Det blev en omgång foccacia bröd och en omgång morotsbröd som just nu står i ugnen..
Sen ska jag nog ta och sätta på en film, eller möjligtvis läsa lite.. det är nog med husfruligheterna för denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback