Rebecka tipsar

Yes, jag tänkte faktiskt ge några tips på filmer
Igår var jag, vincent och philip och såg remember me (det är inte en kärleks film!) Den var riktigt bra, verkligen inte som jag trodde att den skulle vara. Lite jobbig också.. Men väldigt bra!
Senare på kvällen såg jag Disneys Prinsessan och grodan. Äntligen en film i disney-stil ingen himla konstig animation, utan så som det ska vara (enligt mig = som förr). Storyn var fin och som vanligt en del humor.
Idag blev det Precious. Jag ska erkänna att jag inte gråter så ofta när jag ser film men idag kom det några tårar. Det var helt galet bra film, ganska stark. Handlar om ett hemskt familjeförhållande kan jag säga.. riktigt vidrigt..
Kvällen tillbringades i St Clara där Hillsong och Carola spelade, och påskens budskap medlades av en mycket duktig talare (vet dock inte namnet). Det var väldigt starkt möte. Som Miriam sa till mig, "Det är så häftigt och mäktigt att vi kristna samlas så här och lovsjunger tillsammans" Jag kan inget annat än att hålla med henne väldigt mycket!
Glad påsk på er, och glöm inte varför vi egentligen firar påsk.
Gud ville visa sin kärlek till oss, genom att låta sin son dö på korset..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback