Krax krax!

Ja, då var det torsdag kväll. Vi har precis haft vår sista sångkonsert för det här året på Betel. Det känns helt sjukt, om en månad är det slut. Vi är just nu fullt uppe i sökningsvecka på skolan så inga lektioner ges, men det har vart fullt upp ändå. Hjälpa till att rätta prov, ta fram låtar till kommande projekt, öva inför kvällen sångkonsert vara värd. Ja tiden fylls upp bra ändå.
Men vi har som sagt haft konsert ikväll, i Immanuelkyrkan. Det var en hel del besökare som kom vilket var väldigt kul och som tidigare var detta också en fantastisk konsert. Jag låter dock som en grabb i målbrottet (fast typ 10 gången värre) MEN det gick fint att sjunga ändå. Jag har ju hört att det är rätt sexigt med hes röst. Fast nu börjar jag bli lite smått trött på det..
Jag måste bara berätta vad jag va på igår! Elsa frågade mig om jag ville följa med på en förhandsvisning (på stadsteatern) av Helge Skoogs monolog. Jag blev lite skeptisk först. Jag menar, vem vill gå och lyssna på en knutby pastorn, på teatern? Det visade sig väldigt snabbt att jag tänkte lite fel. Tänkte på Fossmo istället för skoog. Ture Sventon var ju en av mina favoritserier när jag var mindre! och vad vore parlamentet utan Helge Skoog? Så Vi gick dit, 4 glada och taggade tjejer. Vi visas in i en liten sal. Där satt vi tillsammans med 11 andra personer och skulle få ta del av denna monolog. Vi blev varmt välkomna av mannen själv som tog våra händer och skakade dem en efter en. Wow, han är grym!!
Nu ska jag försöka sova och ta en lång sovmorgon..

Kommentarer
Postat av: ida

Kusin, jag ser fram emot att få träffa dig i juni :)

puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback