Varför det inte skrivs så ofta längre

Det har inte blivit så mycket skrivandes sen jag flyttade till Stockholm. Det finns olika anledningar, den största är att jag tycker det är så vansinnigt tråkigt att både läsa och skriva om hur en dag ser ut i någons liv.. visst kan det vara intressant, men jag tycker mest det är tråkigt.. varför ska man dela med sig om vad man köpt en dag, eller vad man gjort? egentligen?
Jag tycker personligen att det är roligast att skriva om tankar och sånt.. men det blir ju inte varje dag..
Så  nu vet ni hur det ligger till.. Det är det inre som är det viktiga.. det är det som kommer vara för evigt..

Kommentarer
Postat av: mimmi

Vill du vara med i min tävling??

Postat av: Arvid

Ändå skriver du själv blogg, fast det är tråkigt och skriva och läsa? Nej men jag förstår dig, tycker likadant, men gör det ändå.

2009-09-13 @ 02:14:12
URL: http://arvidjagenstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback