Masterclass

Idag redovisades resultatet från gårdagens tävling i gamla stan. Vårt lag kom trea, Grattis! Jag är då riktigt nöjd, vi hade ju många kvar i laget!
uh, idag hade vi masterclass. Vilket innebär att alla sångelever (plus de som vill lyssna) sitter och lyssnar på 5 elever som sedan ska få feedback, kritik och så.. Jag var först ut. Har fasat för det sedan jag såg att vi skulle ha det. Men när jag väl stod där så var det väldigt roligt. Spännande att få en lektion inför ett helt gäng andra sångelever. Det blir en uppmuntran, man får höra vad man är bra på och vad man kan jobba mer på.
Hade tänkt städa lägenheten medan Emelie ändå inte var hemma.. men dammsugaren är utlånad! Gah!
Har i alla fall fått i ordning på ZionWorx nu, finally! Då kan man använda det på gudstjänsten nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback