Glädje

Jag tycker verkligen inte om att sova länge.. man får inget gjort.. Har i alla fall suttit en stund med gitarren och läst lite.. Hade tänkt gå och öva piano också men det var bokat nere i källare, så funderar på om jag ska vandra bort till skolan och öva där.. Det kliar änna i fingrarna på mig! Och vill man utvecklas så krävs det övning..
Var på ungdomssamling igår, helt fantastiskt! jag tappade ord, det är i alla fall riktigt härligt! Jag är så glad och nöjd att jag inte kan beskriva. Även om vissa saker är jobbigt så måste man se till det positiva och inte gräva ner sig i det som är mindre lätt.. Jag är så sjukt glad!
Pratade även med min älskade syster igår på telefon, vad jag saknar henne! Och jag fick glädjande besked över att hon och fästmannen hennes kommer ner från norr och sover en natt här. Då behöver man inte vänta ända till jul! Och är så tacksam över henne och Emil!

Kommentarer
Postat av: Arvid

Hur kan man inte tycka om att sova länge?!

Postat av: Anonym

bäck, vad gör du nästa helg?

2009-09-20 @ 18:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback