Betel

En dag till har gått av mitt år på Betel.
Man börjar komma in i övandet (mer eller mindre). Och jag tycker det är kul att öva. Om man bara tar tag i och sätta sig så går en timme väldigt fort..
Idag träffades några av oss tjejer och sjöng för varandra och fick kritik av de andra som lyssnade.. Nyttigt och inspirerande, man växer och man lär av varandra..
Jag är grymt tacksam över det här årets start, och jag tror det kommer bli ett väldigt ihågkommet år i mitt liv, en start på något som så smått påbörjats. Just nu finns det så mycket längtan inom mig så jag knappt vet hur jag ska bete mig eller göra. Det känns så skönt att man har några som man får dela den längtan med, kanske inte exakt samma men åt samma håll. Det är kämpigt, men det är inte alltid lätt, då får man ta tag i saker och ting och kämpa för det man vill! Det är dumt att leva ett bekvämt liv..
It is amazing to be a child of God..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback