Tisdag

Tack för fina kommentarer, det är kul med respons på det man skriver.. (även om det inte blir så ofta som det var tidigare)
Jag fick en fråga om jag jobbar som ungdomsledare:
Nej det gör jag inte, eller det kan man väl kanske säga att jag gör. Jag är inte anställd och har aldrig varit, men har jobbat med ungdomar i kyrkligt (och icke kyrkligt) sammanhang sen jag var 16. Det är fantastiskt kul, givande, lärorikt och utvecklande.. Just nu pluggar jag musik på Betel folkhögskola och är med i lite ungdomsarbete i en kyrka här i närheten..
Hoppas det var ett tillräckligt svar på frågan =)
Ikväll kan jag meddela att snön fallit för första gången i Stockholm.. Vi hade precis haft sångkonsert och roddade ner allt när alla springer ut för att se snön falla och stämmer upp i Jul jul strålande jul. Ja det känns nära nu..
Konserten var fantastisk 18 bidrag och en mängd fantastiska sångare och sångerskor. Wow, det känns fantastiskt att få vara bland dessa duktiga musiker och vokalister.
Nästa vecka väntar nästa konsert i vår projektvecka.. Det kommer bli sjukt intensivt och spännande! Då är ni välkomna onsdag och torsdag kväll i nästa vecka (v.43) Håll utkik efter inbjudningar på facebook.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback