Projektvecka och höstlov

Denna vecka som jag fasat så mycket över är förbi. Jag var så nervös inför vår projektvecka, hur ska jag kunna? Kommer jag klara det? Tänk om..? osv. MEN Det har vart så otroligt roligt. Vår sånggrupps konsert var igår kväll. Det kändes så skönt, det var inte så stor press på en och det man behövde inte ha någon prestationsångest, vad gör det om det blir fel? Ingenting! Jag glömde lite text och kom lite före kompet när jag sjöng men det är bara att håla minen och keep going. Och det var så sjukt härligt att få släppa loss helt på sista låten och bara köra gärnet!
Och de andra sångare/sångerskorna var så duktiga. Vilken ära att få sjunga tillsammans med dem!

Nu har jag höstlov! Jag måste säga att det känns så ledsamt och lite jobbigt faktiskt. Jag blev nästan sentimental, för ett litet lov! Det ska dock bli skönt att få vila upp sig och få komma hem, träffa vänner och familj.
Men innan det blir hemfärd väntas resa till Örebro och ledarskaps konferens. Det kommer bli en fin helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback