Ompyssling

Ibland tycker jag att att man måste få skämma bort sig själv  lite, eller ta hand om sig själv. Ikväll har det vart en sån kväll.
Jag var tidigare och handlade på storköp (det var längesen kan jag tala om, har inte vart på något sånt sen jag flyttade upp till Stockholm). Jag tycker det är skönt att få pyssla om mina fötter och sånt.. så jag tog och tände ljus satte på lugn och skön musik och började med att pyssla om fötterna med en lite peeling och fotbalsam, gjorde en ansiktsmask, fixade naglarna, tog på mig myskläder och nu sitter jag här i min soffa med en riktigt fin kvällsmat.. ooh så skönt! Sen blir det till att läsa lite också.. Samtidigt så har jag fått gjort lite andra saker också inför nästa veckas projektvecka på skolan.
Jag komma i fas igen, det känns gött!
Åh, på tunnelbanan hem från affären såg jag ett gammalt par kliva på. De såg stiliga/vardagliga ut och när de satt sig ner tittade de på varandra och log. Jag tyckte det var så fint, dom såg fortfarande nykära ut. Det var vackert..

Kommentarer
Postat av: Arvid

Självklart! Nu hoppas jag på att jag får vara med på din blogg snart;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback